måndag 22 februari 2016

En liten film från i somras!




Nu var det längesedan jag gjorde något inlägg. Jag läste precis häromdagen att en viktig faktor för hur många läsare ens blogg får och hur högt upp på sökmotorernas listor den hamnar är hur ofta man gör inlägg... Det verkar inte som att jag har så stor chans då... MEN som sagts förut så startade jag ju denna blogg som en kul grej och för att lära mig hur man gör eftersom jag aldrig hade gjort det förr...

Hursomhelst, jag såg i ett gammalt inlägg att jag hade skrivit att jag skulle publicera en liten film från i somras när den var klar. Det har den varit ett tag nu men här kommer den sent omsider.

Tack till Ida Vähäsalo med Malamutemammas kennel för att du gav mig idén att använda flytväst på Nanook! Det hade jag aldrig tänkt på och Nanook var lite skraj, ville inte simma långt alls innan han ville vända och dessutom sjönk han med bakdelen rätt så fort! Antagligen mycket päls att bära upp... :-) Då såg jag ett filmklipp på Malamutemammas blogg http://malamutemamma.blogg.se/ där hennes hundar simmade i flytväst och tänkte att det måste jag testa! Det ångrar jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar